Venue :
Rumah Pangsa Kajang Impian, Section 7, Bandar Baru Bangi

Terms & Conditions

1 : barang yang ada lebih dari seorang peminat, akan dijual pada yang menyetujui harga barang yang aku letak, atau lebih tinggi
2 : harga boleh dirunding sebenarnya, aku letak sebagai garis panduan, pada yang biasa ke rumah aku, pasti tau camana aku jaga barang
3 : if possible aku nk jual everything, bawak balik duit sahaja
4 : aku x sediakan pengangkutan, harap maklum, sila urus sendiri
5 : once confirm, pembayaran harus di buat dalam 24 jam, or else aku buka semula
6 : sila collect barang di hujung minggu, sebab aku ada di penang, bukan di bangi, but special arrangement boleh di uruskan
7 : ini sekadar jualan sbb aku x mahu bawa balik barang2 ni, so, apa lebih kurang aku minta maaf

Garage Sale

Salam semua; Sila rujuk pic n harga barang2 y dijual di sini. Hubungi Linda untuk info lanjut. IsyaAllah, hujung minggu ni blh datang amik barang (9 & 10 Oct 2010). By appointment ONLY ye...





sila pilih yer...



TV (Samsung 21" Flat screen) dengan rak : RM 300 (astro n barang hiasan x dijual.. itu personal collection of dust collector)
Status : Sold to Mail



Tikar : RM 30 (aima n keri, sila pilih sapa mau y mana)
Status : Sold to Aima (black/orange) & Keri (green)


Almari baju (2 doors, 2 drawers) : RM 80
Status : Sold to K.Linda


DVD Player (Sharp) : RM 50
Status : Sold to A.Adie


Rak tepi (suku bulatan) (3tiers) + drawers (4 doors/tiers) : RM 40 (ada perebutan, sila tawarkan harga tertinggi yer)
Status : Sold to K.Tie (Drawers only) yang suku bulat tu masih available


Stand mirror with coat hanger + rak tuala : RM 100 <-- kualiti baik punya, rak kayu ye.. (ada perebutan, sila tawarkan harga tertinggi yer)
Status : Sold to Aima


Single chest drawer + rak TV (dah agak longgar dah rak tv ni) :RM 20 (pic rak TV y ini pun lupa nk amik pic... tgh diusahakan)
Status : Sold to K.Ida


Rak Kasut (3 tiers) : RM 20 (kasut x jual yer... rak sahaja, ini DIY ni tau)
Status : Sold to K.Tie


Rak Buku (3 tiers) : RM 20 individual or RM 35 for both. (buku & barang hiasan x aku jual yer..hanya rak saja)
Status : Sold to K.Tie



Rak plastik/pinggan mangkuk : RM25 (ini hanya 3 ja aku display, ada lagi satu y susun pinggan, lupa nk amik pic, tapi termasuk dalam pakej ni, nk beli berasingan pun blh, tapi kene bincang harga la ye)
Status : Sold to K.Nita


Rak dapur : RM 80 (rak sahaja yer... garam, asam,kunyit gula, apa semua x jual)
Status : Sold to K.Tie


Dapur gas : RM 20 (kalau mau ngan tong gas pun blh, tp tong gas aku jual ikut harga pasaran la yer, gas aku kasik jer la.. belen jer tu, aku pun x tau byk mana lagi y ada)
Status : Sold to Aima


Meja makan bulat bersama 2 kerusi comel : RM 20 (dah ada orang booking)
Status : Sold to Aima


(no pic)
Sofa set : RM 300
Status : Sold to Wafa


Peti ais : RM 200
Status : Available

(no pic)
Meja kecik (y orang panggil meja jepun tu) : RM 10
Status : Sold to Anul


Single bed + mattress : RM 100
Status : Sold to Aima


(no pic)
Single bed + tilam : RM 50 <-- jenis ringan, bilik tamu punya ni, jarang pakai (dah ada orang booking)
Status : Sold to Aima


Tikar piknik : RM 5


Vacuum : RM 50
Status : Sold to K.Nita


Toaster : RM ?
Pinggan mangkuk : RM? <-- loose, bukan set pun


Mug tree : RM5
Status : Sold to K.Nita



7 comments:

Syah Shah said...

hereby aku kompomkan aku mahukan RAK BUKU 2 butir dan RAK DAPUR 1 butir...

err... nak deposit ke? aku buleh bank in dulu. Heheheheheh :D :D

Aima Othman said...

testing2... :p

Aima Othman said...

yay!!! dah buley komen. nnt roger2 utk kompemkan date n time ek. insyaallah paling lambat 23/10..sbb 24 tu aku ke indon dah sampai 26.huhuhu

adie said...

apsal seme sold to aima ni. aku syak aima beli dan jual semula dgn harga yg tinggi.hehe

ZonTiaras said...

syah:
ampun yer.....

aim-a:
baikkkkk....

aim-a lagik:
set. jangan lepas dari bulan oct dah ler...


encikPenyu:
x bek ko pitenah dia... dia kan nk kawen.... ko x mo peti ais ker???? leh buat bisnes eskrem msia seperti y ko dipitenah

Anonymous said...

peti sejuk ada lg tak?

Anonymous said...

Saya nak peti ais tu cmne nk beli

Post a Comment